13 Temmuz 2012 Cuma





İsmini vermek istemeyen bir vatandaş:
19.Uluslararası Zühtü Müridoğlu Aşap Heykel Sempozyumu ülkemizin tanıtımı için güzel bir olanak. Yurt dışından gelen konuklarımıza teşekkür ediyorum. Burada bizlere eşsiz güzellikte sanat eserleri bırakıyorlar. Bu Ahşap Heykel Sempozyumu’nun halkımıza katkı sağladığını düşünüyorum. 



Sevil Becerikli:

Değirmendere’yi güzelleştiren ve farklı kılan Ahşap Heykel Sempozyumu’nda yabancı sanatçıları halkımızla bir araya getiren Gölcük Belediyesi’ne teşekkür ediyorum.  Hergün ben buraya gelerek ahşap heykellerin nasıl şekillendiğini izliyorum ve burada ne kadar emek harcandığına bizzat tanık oluyorum. Tek temennim bu sanat eserlerinin iyi şekilde korunması. Çünkü yapmak kadar geleceğe aktarımın da önemli olduğunu düşünüyorum.



İsmini vermek istemeyen bir vatandaş:
Ahşap Heykel Sempozyumu’nun uluslar arası alanda yapılması başta ülkemiz olmak üzere Gölcük ve Değirmendere’nin tanıtımı için önemli.  Bu sempozyum Gölcük Belediyesi’nin sanata ve sanatçıya ne kadar önem verdiğini gösteriyor.  Bu çalışmaların devamının gelmesini bekliyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder